Citat:
Ursprungligen postat av robfri
2 jämna matcher, & 1 storfavorit. Har svårt att se Sandviken bränna hemma så jag viktar gärna & går kort i denna match då övriga 2 tror jag kan sluta lite hur som helst.
A:Broberg -Vetlanda. Vetlanda knappa favoriter, men personligen skulle jag nog hålla hemmalaget som knapp favorit i denna match. 2,3,4,5,6-1,2,3,4,5
B:Hammarby -V-ås SK. VSK favoriter, är väl kanske befogat men tror inte Bajen är avsågat i kraft av hemmaplan. Här borde det kunna bli en öppen matchbild. 2,3,4,5 -3,4,5,6,7
C:Sandviken-Vänersb. Som sagt, detta ska Sandviken vinna, & jag är beredd att chansa & gå riktigt kort i denna match. 7,8 -1,2,3
3000 rader
|
Sista omgången o jag håller med dig i det mesta! Ingen match gäller väl egentligen något annat än prestige och att få en seger med sig när man går in i slutspelet för dom lagen som är klara för det.
Jag tror oxå att Broberg har bra chans till vinst ikväll, hemma har man varit starka. Kanske väljer att gå något kortare på Vetlanda o skippa 5:an där...
VSK har ett bra facit mot Hammarby senaste åren o jag tror att man vinner även ikväll. Efter förlusten hemma senast där man var ursinniga på domaren vill man säkert revangera sig ikväll. Tror att man fixar det! Brukar bli tämligen målsnålt när lagen möts.
Sista matchen helt enig, frånsett att jag inte vet om vi vågar gå riktigt så kort
Höga streckprocent på 3:or och 4:or och jag funderar på om vi ska reducera genom ett maxantal eller om vi ska lämna några luckor...