V64 Jägersro
Prisa gudarna! Dubbel jackpot till Jägersro imorgon! Två av två spikar satt förra veckan och siktar på samma imorgon. Ser ännu mer favoritbetonat ut den här veckan vid en första anblick. Kommer läsa på mycket mer imorgon men just nu ser Toddler, Tooca och Handsome Knight ut som de möjliga spikförslagen. Toddler har toppchans så klart med värsta motbudet struket dessutom, men blir ju megafavorit med tanke på det. Känns ändå inte lönt att gardera för kan inte se hur han ska lägga det här loppet, någon som kan försöka övertyga mig om nåt annat? Tooca har två segrar på tjugoåtta starter, inget jag normalt uppskattar hos en spik, men känns som en bra uppgift den här gången med rätt distans och trolig ledning. Hoppas bara inte loppet från förra tisdagen sitter i benen så att säga. Handsome Knight borde också ha toppchans med bra läge och kort distans, förmodar att den blir större favorit under morgondagen. Hade sparat över målgång i senaste starten med Ingves. Money Lloyd kördes bort förra veckan (till min förtjusning då det innebar att Elmer Gold hann fram till slut) och streckas även den här gången med bra läge och en förmodad fin resa.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|