Har förståelse för att man inte gillar monté på streckspelen och så vidare, men låt oss fokusera på loppen istället. Jag har kollat upp spetsstriden i sista avdelningen och måste säga att jag är oense med dig Andy. Tror chansen att Söderkvist svarar ut utvändiga ekipage är rätt så liten. Nu har dessutom Niklas Lindblad aviserat spetskörning med Money Lloyd så då minskar chansen också att ta få överta från de invändiga.
Sammanfattningen från min del är att systemet ser ut att byggas på de tidiga tankarna från igår, med spik på 2 Tooca i V64-3 och 7 Toddler i V64-4. Uhrberg låter uppåt på Tooca och kör samma upplägg som förra veckan med undantag för eventuellt helstängt huvudlag. Känns som en toppchans med dåliga spår och kuskar på konkurrenterna men tyvärr ökar hon stadigt i strecken. I sjätte avdelningen har jag kommit fram till att dubbla med 6 Super Photogenic som jag hade tappat bort lite i mitt minne. Lättning i balansen nu också och känns som den skulle kunna vinna från dödens om det inte blir ledningen. Håller med Andy om att Handsome Knight är bäst på rulle även om han har gått hyfsat i ledningen också. Fortfarande förstastrecket för mitt vidkommande. Kan vara kostsamt men plockar nog bort Orion Tilly som jag vill se bra form på innan den streckas.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|