Har lagt två spel i kvällens omgång och det är that's it for tonight. Korta analyser då jag inte har riktigt tid att reka egentligen, men jag vill dela med mig trots bortavaron från hemmet. Riktigt skönt här uppe i Jokkmokk, alla tiders.
21:00 Belle Vue - Wolverhampton
-5.5 1.80 @ NB - 5u
Tycker linan känns klart överkomlig här. BV ska vara lite större favoriter här mot Wolves. Vilken form är F. Lindgren i? Han körde "bara" in sju poäng för Dackarna under gårdagen hemma i Målilla, dock kör han ju alltid bra på de brittiska öarna, men trots allt är jag lite osäker på om formen finns där. Kör inte Freddie bra ikväll, då vinner BV denna match enkelt! Har ett litet frågetecken för Wolves i denna match och testar. Tycker oddset känns smakligt också.
20:30 D Ward (Poole) - E Kennett (Coventry)
-2.5 1.85 @ Expekt - 5u
Ward är en av mina personliga favoriter, hur ung som helst men ändå riktigt mogen i sin körstil. Ward kommer få extra heat ikväll och det tror jag räcker för att vara tre poäng före Kennett i kvällens match. EK har inte visat allt för mycket IMO senaste matcherna och jag tror han får det svårt ikväll faktiskt. Om man ska jämföra lite odds här och där så har Bet365 1.66 på Ward -2.5 så Expekt ligger snett med sitt odds här. Håller dock nere till medelstake då jag vanligtvis inte gillar såna här linor.
Jobba in dessa ikväll, kikar nog in senare ikväll efter matcherna är slut. Lycka till, vänner!