Ämne: V86 Jackpot?
Visa ett inlägg
Gammal 2016-02-24, 16:36   #18
Fidus

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Dagens lågprocentare i mina garderingslopp:

Avd 1:

4 Janne Sisu (1%) kommer sitta långt fram med startposition ifrån framvolten. Hästen har stått för flertalet "tunga" avslutningar. Lär kunna bli hotfull ifall motståndarna visar sig sega i slutfasen. En titt i arkivet rekommenderas!

9 Chip Dealer (9%) var ej direkt bra sist. Visat fin fart i förra regin. Jag tror hästen har mer att hämta i dagens regi (Halvskräll. Värd ett omnämnande.)

11 High Bridge (2%) har faktiskt mött riktigt bra hästar. Går ordentligt ner i klass.
Högintressant som i princip ospelad. Besegrade bland annat dagens lunchfavorit Boys Going In i Köpenhamn i större lopp, utan att vinna.
Sto-SM vinnaren Jumble Ås gick undan ifrån ledningen senast, förstås. Gången innan hette vinnaren Obi-Wan.
Sådana motståndare är naturligtvis övermakten för samtliga hästar i dagens fält!
Tränare Tobias J tror att det kan bli ett spännade slutvarv...

Avd 6:

1 Peridot (2%) får H-O upp i sulkyn igen. En stor pålle som lägger rejält med mark under sig. Jag tror kusken idag kan få mer fart på hästen än kusken i förra starten. Avgjorde tilltalande vid vinsten. Endast bra hästar framför sig senast. Love You:are!

5 Hot Prince (2%) är också en stor sort som tar sig fram med rejäla kliv i slutfasen. Kan vara en fördel till slut mot stumma konkurrenter?

9 Guinness Rousse (0,26 %) visade senast tendenser till att kunna skapa stort värde för vakna streckspelare i närtid. Ras i kuponghögen?

Avd 8:

6 Vicky Corner (2%)är en god avslutare. Tål att långspurta.

9 Bear Dream (5% )är en god avslutare.

Dagens avslag: 1 Twilight Eyes lär inte vinna ens om kusken fortsätter piska på i samma anda över upploppet som senast!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wolfman (+4), dado (+5)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat