Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-30, 18:49   #4
kingscania
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Top Notch Visa inlägg
Så MFF kommer inte med bästa laget då? Målet är att vinna sv cupen så mff kommer också med inställningen att vinna, sen har MFF hemmafördel också. Mjällby har vetat sen Januari att kvartsfinalerna (de är väl de?) ska spelas senast 4 Juli så förstår inte vad du menar med MFFS och förbundens behandling av dom, haha. Inte förbundets fel att böndernas organisation och planering håller div2 klass. Daniel Andersson som han heter är inte skadad bara skitsnack från sydsvenskans sida då de vill få klick. Ofere har tankarna på MFF och scouters kommer finnas på plats så såklart kommer han göra sitt bästa

Nej då tycker jag nästan 2.10 på MFF är ett överodds
Håller div2 klass? Har du koll på vad du pratar om!?

Förbundet tvingar Mjällby att lägga om planen under uppehållet. Sen vägrar de godkänna alternativa spelplatser, "för tv4 inte kan sända därifrån"....
Det hela slutar med att Mjällby får spela en "hemma-match" borta, och samtidigt betala för att spela den....om det inte kommer tillräckligt med folk....

3.2 på Mjällby ser jag som ett ENORMT underodds. Kommer garanterat med bästa laget, ett lag som visat att det i sina bästa stunder spelar väl så bra som mff.... 3.2 tar jag alla dar i veckan....
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat