Ämne: V86 2/3
Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-02, 08:41   #15
doob

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Mitt enda bekymmer idag är hur jag ska spika mig ur sista loppet!

Väljer mellan tre streck! Min rank i nuvarande ordning....

1. Picasso Sama - trots bakspår är detta mitt förslag till singelstreck. En klasshäst med skalle som inte gör mer än det behövs. Idag blir det ev. barfota och det är en klar fördel gissar jag. Picasso kan flyga rejält lågt över upploppet och är speedig som fan! Folk tror nog att bakspåret är en nackdel då den vunnit från spets på slutet men den är inte alls beroende av löp! Har tagit imponerande segrar även bakifrån! Har nog barfota en riktigt bra chans men...

2. Global Respons - Tar väl spets? Eller finns någon annan analys? Goop upp igen! Imponerade i november. Har vilat lite men sägs göra bra lopp direkt efter vila. OM form så går den nog runt 14 i spets och då kanske det blir tufft för Bergh att hinna fram? Det är mitt stora dilemma och i nuläget väljer jag mellan dessa två som spik!

3. Scampi - Har en mycket positiv utveckling och matchar definitivt ovan båda gällande kapacitet. Galopperna senast av ren friskhet pga utrustningsfadäs! Trist spår idag, därav lägre rank än än Globalen!

Hjälp mig här!