Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa
Idag är vi däremot väldigt överens, vilket inte kan vara positivt ur din synvinkel...:-)
Västerboonthenews känns stenklar, är väl galopp emot. Är även inne på att spika Ahsoka T Dream som jag har som nästagångare och Andrew Dragon som kan vara bara bäst. Vill nog inte släppa Martiniwithmuscles dock. Kan därför i stället bli en tredje spik på Mr Arkansas Rose.
Känns givet att dubbla med Topgear efter avslutningen senast. Men vågar nog inte spika emot Goop.
Tycker avd 2 och 5 känns svårast att bena ut. Avd 8 hade varit skönt att spika i/gå kort men känns svårt komma under 3-4 streck. Jag kommer inte att missa på Nose Gear där.
Doob: Vad är det som gör att du tror att Proud of my face kan skrälla? Jag ser inte mkt som talar för?
Min skräll idag, förutom Nose Gear, får bli Storm Cloud i andra. Jag envisas med att lira brudarna:-)
|
Proud Of My Face har några lopp i kroppen, tränas av Malmqvist och har en del kapacitet. Det är ett litet fält och jag tycker helt enkelt att den är värd ett streck till 1% (0% just nu faktiskt...). Det behövs så lite för att några ska hamna på vingel och går den sin 15-tid kan skrällen absolut ligga på lut vid klaff!
Det är absolut inget skrik på den från min sida men värde finns!
Senast redigerad av doob den 2016-03-02 klockan 13:51.
|