Ämne: V86 2/3
Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-02, 18:35   #39
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39612
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Dagens nätbolagsras: Najad Brodda V86-2. Från runt 30 ggr i fast odds till nu under 10. Att det är gigantiskt kuskplus stod i startlistan men när det nu skriks om barfota runt om och jänkarvagn har oddsraset hos nätbolagen varit enormt.

Dagens betaltjänstskrik: Alla betaltjänster är överens om att Topgear vinner avd 4. I det loppet är Björn Goop gigantisk favorit med Say That Again. Det måste därmed vara årets mest överspelade favorit för inte kan väl 5-6 betaltjänster ha så fel samma kväll ?
Najad har ju gått barfota många gånger. Den har även körts av andra bra kuskar, men då oftast med skor. Jag tror inte kapaciteten räcker till vinst, men tar man många så kan man ta med den. Jag får nog nöja mig med fyra streck och då platsar den inte.

Visst kan betaltjänsterna ha fel med sina kommundrag. Allt bygger på att Hans G. har sagt att han vill köra i spets om han kommer dit, men gör han det? På ett ställe står att Mr Dotsom vill ha rygg på favoriten, på ett annat att den ska köras i spets. William Eriksson tycker att rygg på Goopens är bästa alternativet för Topgear, men kusken bestämmer såklart. Goop är betydligt bättre driver än dessa och det är möjligt att han tar spets och då är det över. Annars får han ta dem utifrån. Det vore inte första gången betaltjänsterna och alla andra tipsters som skriker om samma häst skulle ha fel.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat