Ämne: V86 2/3
Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-02, 19:40   #49
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Om en häst står med tre ben i mål så är det så mycket spelvärde det kan bli, men visst är det bra ju mer streck Topgear drar. Kan Goopens gå under 70 % pga. att betaltjänster och tidningar skriver upp den så är det bara positivt. Man måste förstå att betaltjänsterna inte skulle tjäna ett öre om de tippade hästarna med största vinstchansen, utan de måste för att överleva dra till med outsiders och kommunare. När de emellanåt får in en så blir det stora rubriker och deras kunder tycker att de är fantastiska och öser in mer pengar.

Hur kommer det sig att du tycker att det bästa spelvärdet är på kommunaren i det loppet, den häst som alla tidningar skriker ut? I så fall borde väl en mer otippad häst ha bättre spelvärde, eller?
Den hat väl 15 procent av insatserna vad jag kan se mot 70 procent på din vinnare. Ingen tvekan om vem som varit mest spelvärd om båda haft lika mycket spel men spelvärdet nu handlar väl om det är 5 ggr så stor chans att Goops vinner, och med vinterbalansen har den verkligen inga imponerande tider så för att se spelvärde som sådant gigantiskt favoritskap hade till att börja med krävt optimal balans tycker jag. Men tror precis som du att det är den troligaste vinnaren. Ska inte spela V86 och troligen inga andra spel heller i det loppet så spelar ingen roll för min spelkassa vem som vinner.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat