Ämne: v64 ÅBY
Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-03, 18:38   #27
ricBLo636

ricBLo636s avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2521

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Roliga lopp ikväll med många skrällar med chans.
Någon som har läst något om Return Tickets i första?
Tycker att den är bästa hästen i fältet. Men kasst spår och frågetecken på formen. Men 2% är ju mumma!

Bowling Karma har jag inge feeling alls för så i detta lapp blir det gardering för mig.
Tror mest på 5,7,8 så kan bli lås på dessa tre för mig.

Remain Garbo och Codebreaker tycker jag att är dom mest intressanta hästarna i detta lopp. Men tänker inte spricka på Reve d'Amour som kan mycket och förtjänar mer streck än vad den har i nuläget.

Här skulle det behövas en spik. Är sugen på att spika Berghs Top Degli Uliviv. Men Randal och Borups orkide till ca 5% är även dem mumma på bongen!

Fridericus ska vara väldigt startsnabb och sitta i spetts snabbt. Men jag tror att den rackaren släpper till favoriten Even's First Boyv. Jag tror ingen kommer att sätta upp något tryck i loppet då. Så frågan är ju om Even får fuska så pass mycket i spets så att han kan hålla sådan pass hög fart över upploppet så att inte Fridericus kan speeda ner den på open strech. Tråkigt lås på dessa två så det vill jag undvika. Rankar just nu 4,3,1,7,6. Får se om jag spikar, låser eller garderar här när det är klart.

Sista loppet så är det bra med många streck. Tycker att många hästar är felstreckade. Tycker att Glamour Håleryd och Gantab Håleryd är överstreckade.
Dock så vågar jag nog inte ta bort den förstnämda pga spåret.
Annars så ska man ha med Sudbury, Chosen One, New Star Power, Sudbury å favoriten.

Så vart hittar man spikarna?
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat