Ämne: v64 ÅBY
Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-03, 19:04   #29
Fidus

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Noll påläst men efter att ha gett listorna fem minuter så funderar jag bara lite..

Randal till 4 % måste vara ett skämt i detta skräpgäng.

Hajade till lite när min följehäst Bowling Karma var så stor favorit, men det verkar nog rätt sunt i det gänget efter lite mer tänkande.
Lite funderingar:

Randal tänkte jag exakt samma om. Mosar de flesta, sedan är frågan om någon speedar förbi till slut?

8 Borups Orkide är ingen häst jag fastnat för direkt. Vid vinsten klev hästen förbi riktigt snyggt, måste erkännas.
Det tar jag med mig när framskorna plockas av. Lite utrustningsändringar känns intressant, då 5%. Bra häst blev besegrad vid samma vinst på bra tid.
7 Sandsjöns R. hos duglig tränare igen. En häst med viss fart. Senaste vinsten var minst sagt överlägsen. 3% gör att jag streckar på ny regi.

Bowling Karma fångade jag sist!
Jag spikar 7 Causette D`Atout. Det ser ut som en häst med lite utveckling i. Tveksamt om det gäller så många motståndare här? Idag skoryck fram och tilltalande 19%. Bära eller brista!

I Sjätte ser jag 9 och 12 som väldigt gynnade utav att slippa bära på skor runt om. 9 Gantab Håleryd har ju ett helt annat steg utan skor runt om. Det blir flykt i steget. Ska bli skoj att se!

Jag ska ha med både 2 Lovely Buv och 5 Boogie Man med skoryck! Minst streckade och dubbla Open!
Rygg ledaren för en av dessa och slut?

Nu ska jag leta fram min andra spik!
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat