Ogiltigt spel-ID: 3112765
Två gamlingar som antagligen gjort sitt inom MMA. Men både Miller och Sanchez är tuffa och jag förväntar mig att detta blir en jämn match, Millers haka har blivit sämre med åren men Diego har blivit slöare. Jag tror att detta blir en mycket jämn och rolig match, den ör gå över 2.5 rond. Diego är oftast inblandad i krig som går till dec och jag ser inte Miller avsluta honom. utan Jim lär plocka detta via ett dec
Skelly är en fighter som är bra allround. Han har ett högt tempo och pressar alltid. Han har även en rad fina segrar bakom sig. Elkins är inte på samma nivå enligt mig, han har inte sama tempo i sig som Skelly. Han är tuff att avsluta men för Mig är skelly den bättre av dessa och bör plocka hem en seger.
¨
Ogiltigt spel-ID: 3112762
¨
Vitor Miranda var med i TUF brasil där han imponerade på mig, han har även utvecklats sedan dess. Han har bra kraft i nävarna. Marcelo är inget vidare han är en ok fighter ingen riktig power och lär inte avsluta Miranda på marken. Detta ska Miranda ta.
Två gamlingar som antagligen gjort sitt inom MMA. Men både Miller och Sanchez är tuffa och jag förväntar mig att detta blir en jämn match, Millers haka har blivit sämre med åren men Diego har blivit slöare. Jag tror att detta blir en mycket jämn och rolig match, den ör gå över 2.5 rond. Diego är oftast inblandad i krig som går till dec och jag ser inte Miller avsluta honom. utan Jim lär plocka detta via ett dec
Ogiltigt spel-ID: 3112787
Här har jag plockat tre favoriter, där alla bör vinna. Holly är grym stående och hennes tdd var bra mot Ronda dock har Tate bättre brottning men tror hon ska stoppa Tates nedtagningsförsök.
Conor är riktigt bra och möter här Nate som fick matchen för drygt en vecka sedan, med längre tid att förbreda sig hade jag kanske valt anorlunda men nu bör conor ta detta. Nate har räckvidden men Conor har övertag med sparkar vilket han använder sig mycket utav.
Corey är en bra lhw han kommer aldrig att bli en mästare men topp 7 i rankingen lär han vara. Tom Lawler imponerade inte på mig i sin vinst över Gian Vilante, han hade inte mycket att säga till om innan han träffade Gian. Han slår hårt men Corey är den bättre fightern och bör plocka detta.