Torpa Nils avliden (mördad)
Fyfan.. jag spyr på det här.. Tappa all respekt för Jomar Blekkan. Kommer aldrig mer lägga en krona på den jäveln. Tappa all respekt för honom. Skiter i om han sitter bakom största favoriten. Hur fan kan han tycka och ge medhåll till att döda ett så fint djur bara för att han var med i en olycka och att hästen har ett dåligt beteende? Hur fan kan dessa åsnor till människor ta ett beslut o anse sig ha rätt till att ta ett liv?!? Det är en häst, en individ!! Det är erat jävla fel att ni tävlar med den trots att den förra ägaren tydligt varnade om humöret. Vafan ska ni ta död på den för?? Sluta tävla med den? Låt den glatt springa i sin hage...
Fyfan va lack jag blir. Kommer själv fan spotta den gubbjäveln i ansiktet om jag ser honom på banan någon gång.. Usch va ledsen jag blev... Heelt sjukt beslut. O då ska de tilläggas att jag inte är årets djurvän precis. Men har världens underbaraste hund och älskar hästar. Fattar inte hur man kan döda en häst bara för något på en travbana. Hästen är inte ens till för att tävla med...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|