Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-05, 10:00   #422
robfri
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellgren Visa inlägg
Ja, det vette fasen om det finns någon titelutmanare i morgondagens startfält...

Troligen inget spel i helgen men ändå kul att höra vad ni tror/tänker om duellerna?
Det är alltså fyra låtar som ska till final så vinnarna i duellerna får vara med en vecka till.

Jag har bara sett oddsen på Bet365 och det känns som att det kan bli några "skrällar". Eller är det som så att bookiesarna har fått insyn i röstningssiffrorna på förhand?

Panetoz "Håll om mig hårt" vs. Molly Pettersson Hammars "Hunger"
Kanske är det bara för att jag, rent generellt, är för allergisk mot Panetoz som jag inte ser detta som någon jämn duell. Mollys låt tycker jag inte är något vidare men mot tramset som pojkarna framför kan dom väl inte hota henne?
1.22 vs 4.00

Albin & Mattias "Rik" vs. Boris Renés "Put Your Love on Me"
Degerfors IFs Boris René är inte heller någon låt som jag hyllar direkt. Men å andra sidan så är Albin och Mattias också väldigt bleka. En jämn kamp? Sätter dock min krona på att Boris René kan klara detta med sin catchy refräng.
1.72 vs 2.00

Isas "I Will Wait" vs. SaRahas "Kizunguzungu"
Här trodde jag att Isa skulle vara favorit. Men oj! Detta gör mig positivt överraskad då SaRahas låt är min skämskudde för året. Jag kan inte hjälpa att jag gillar den. Jag tror dock att Isa kan vara lite underskattad!
1.61 vs 2.20

Dolly Styles "Rollercoaster" vs. Samir & Viktors "Bada nakna"
Kvällens mest säkra! Överkörning av Samir & Viktor helt enkelt.
4.50 vs 1.16

Som sagt - bara tankar. Nu när jag ser oddsen är jag lite sugen på ett minispel på Molly. får nog kolla lite fler odds.

Vad tror ni om lördagens dueller?
Jo att bolagen har koll på hur röstningarna såg ut i deltävlingarna är väl ganska givet. Enda duellen som inte är helt klar idag är Albin/Mattias vs Boris Renè, i övrigt blir det 3 st favoriter, såpass bra koll har bolagen.

& för de som inte gillar Frans (jag älskar dock både låt & artist) är det nog bara att rätta in sej i ledet, han kommer ta en överlägsen seger i finalen. Även här har såklart bolagen koll på hur röstningarna såg ut efter deltävlingen, & det läckte ju ut info att Frans fått nästan dubbelt så många röster som Molly i sin deltävling, & med tanke på att Molly för tillfället är ganska klar andrahandsfavorit, ja då behöver man inte vara raketforskare för att inse vem som ska/kommer försvara Sveriges färger i Maj månad.

Goooo Frans !!
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat