Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-05, 13:32   #145
MikaF

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 492
Standard

Ett försök

Spikar: Åsakjappen delvis p.ga kuskförstärkning, även sanslöst uppåt från stallet i gårdagens live sändning. Spikar även Piraten, hade kanske dubblat om jag trodde att Ed You kan köras barfota runt om men verkar inte bli så. Tredje spiken Pasha Tilly som har finfina fartresurser. motbud saknas inte vid gardering hade Rico Lejs och Bottnas Commandeur varit tidiga.

Avd.1. 2,4. Hero på spetschans och därmed bra vinstchans, Above all Ås på Toppform och kanontider

Avd2. 7,12. Tror att Lady of the lake har kanonchans men bara måste dubbla med Shelly Ann Fraser. (Har raden betald med Vinnarspel på Lennartsonns Twigs Briard igår)

Avd. 3. 4 On Track Piraten Spik

Avd 4. 1 Åsakjappen Spik

Avd.5 10 Pascha Tilly Spik

Avd 6.1,3,4,6,7,8,9,10,11, 12. Blue Star Champion såg kanonfin ut senast men 1 seger på 11 starter samt kusken gör att jag garderar rejält. 6,9,12 tidigast bakom för mig där 12 Calvados in är storrysaren, den var bra senast och borde gå framåt med loppet i kroppen.

Avd.7 2,3,4,5,6,7,8,9,10. Garderar rejält och hoppas någon av skrällarna sitter. Mr Vox kan bli svårtuggad från från ledningen. Scellino Luis har försås chans att runda alla tycker även att Västerbo Paymayday med Takter är värd en extra varning. Den är jämn och säker.

Lycka till alla!
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat