Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-05, 14:08   #159
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Fittmonté, fan vad jag hatar det här. Fortsätt pissa på spelarkåren med det här franska bögeriet. Är det för problematiskt att få kärringar att köra häst med en vagn bakom eller?
Om jag läser mellan raderna så spelar du ändå trots att du blir pissad på? Sen är det ju inte utskrivet bara för damer.

Svår disciplin att få grepp om för övrigt, ser toköppet ut på förhand ibland men sen är det jävligt ojämnt i mål. Skulle gärna se att de måste göra ett ordentligt innan de går ut och startar för sadel. Där ligger min stora kritik för det här med monté. Annars tycker jag det är kul med omväxling.

En del hatar kallblodssporten också för att den är "svår" eller långsam men jag är nästan lika oförstående för det. Egentligen skulle de titta på om det är genomförbart att börja lägga in galopplopp lite då och då på travbanorna precis som de gjort med montén de senaste åren. Säkert en kul sport det med om man kommer in i den. Vet inte varför de har den så vitt åtskild från travet egentligen, de springer väl på grus ibland också vad jag vet. Massa potentiella kunder till travet.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat