Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-01, 21:14   #1
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

[1/7] Tampa Bay Rays @ Minnesota Twins [02:10]


Dags för fjärde spelet. Har varit 3-1 hittils, men WD fixade fetingförlust i och med St Louis igår. Funderar på om jag verkligen vill ha andra cappers i spreaden, men jag kommer att rätta de två spelen som förlust så fort det inte krossar ROI't allt för mycket

Ogiltigt spel-ID: 29710



Rays är ett bra lag, inga frågetecken där inte, men samtidigt är de inte direkt bäst när de besöker Target Field. De är 7-22 där och 16-36 totalt mot Twins. Ikväll ställer Twins dessutom upp med Pavano, som har börjat fixa formen och han stortrivs att få visa upp sig mot bättre lag (.500+ där han är 4-0). Niemann, Rays pitcher, är å andra sidan inte alls bra mot bra motstånd, och framför allt inte bra borta (1-4). Rays har blivit bättre på bortamatcher och har ett fint bortafacit i år som i och för sig kommit mot sämre lag, men i de senaste 266 bortamatcher mot lag med vinnande facit har de bara vunnit 79 av dem (29%).
Vädret blåser ut mot left field rätt starkt, men ska ändå inte påverka matchen nämnvärt.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat