Jackpotförsök:
Trevlig omgång denna jackpotdag! Välfyllda lopp idag känns mycket bra.
Skillnad mot gårdagens helt iskalla omgång spelmässigt, där frågan var om minst 3 eller 4 megalampor skulle vinna? Det blev bara 3.
Det blir ju så ibland, att det dyker upp flera hästar som hittat lämpligt lopp i samma omgång.
Nu lade jag tid på norska banan istället.
Oskar J gjorde jobbet på dubbeln, vilket var skönt. Jag hade inte spelat nåt alls igår om det inte vore för toppinfo ifrån stallet och Oskar J upp.
Toppkusk!
Jag är ingen fena på hästar norrut rent generellt. Istället så kanske någon annan tar stryk av sin tro över "att ha full koll på omgången"?
1)
2 Active Life har jag ett mycket komplicerat förhållande till rent spelmässigt. Det vill sig antingen inte för honom eller för mig, när vi ska få till rejält med klirr.
Streck!
9 Vici Ram har varit riktigt bra vid vinst.
Rambrico på mödernet!(
Jag glömmer aldrig när han växlade ett fält en vardagsomgång! Oj, oj, oj, när trav är som allra bäst! Två steg, sedan låg fältet bakom honom!)
1 Jeppas Picasso spelar jag vidare med.
6 Wika Lendalund tas med på alla segrarna.
Testar
12 Be Bop A Lola, fått för mig att hästen inte är helt oduglig.
2)
Jag tar fyra, utan att veta vad jag glömt här:
Först vill jag ha med
10 Åsarappen. Bra senast!
11 Kalljor kanske fortsätter vinna?
8 Olve avslutade väl bäst i loppet den 15/2, då Kalljor reglerade hem loppet?
Härlig avslutning av
13 Ängspilen näst senast.
3)
Jag gillade
8 Aron Neergård i regi Jeppe Juel. Den ska med.
10 Tom Frontline går undan rejält och vinner. Given.
6 Tyfon är ännu en dansk jag minns, mest som halvtaskig i gången. Det blir ju ofta att Flemmingtränat streckas vid spel till danska banor. Tveksamt om jag streckar denna. En Love You:are!
4)
Jag spikar J-O. Han körde gunga med mitt platsspel i ett ramlopp i helgen. Han är skyldig mig en!
5 Järvsö Jomar vann ju på strålande vis senast på en tid de övriga än så länge inte varit nere på. Det måste vara en spik som har chans, eller?
(
Detta är kanske en spik att gå på för de personer som endast lirar flerbong?
)
5)
12 Chip Dealer var ju före självaste
Janne Sisu i senaste starten. Då är det väl klart här?
1 Baritron tas med då den mestadels vinner.
3 Special Offer och
5 Thriller Ted ska jag ha med på framspår. Jag har streckat dessa så många gånger förr.
8 Krypton Eye abonnerar på topp 3, utan att få vinna ofta. Vore ju utsökt om det sker vid jackpot!
Ove A sitter upp på
9 Toronto Love, som älskar lopp likt detta. Love You:are!
10 Global Millionaire på Rikard N. Kusk jag varit lyckosam på förr.
Det blev 7 streck, kan gå?
6)
Här ska jag lyssna på liven och sent fylla i spik nummer 2 på kupongen. Gör allt för att undvika den mest streckande.
En ram att reducera lite försiktigt, helt enkelt.
Jag är alltså på väg att spika en 80%!?
(Ännu ett tecken på att jag har dålig koll på omgången.)