Avd1. Feria de Mayo vann senast på Romme på ett fint sätt från tillägg.
Bättre spår denna gång och jag tror hästen vinner bara den kommer bra till i loppet. Backorder står för klassen i loppet och den gick ut och vann i sin debut förra året. Så självklart blir Backorder farlig här.
Avd2. Aventus från spår 1 med Ohlsson borde kunna trava i ledning hela biten bara den står på benen.
Om man garderar här så finns det väldigt många som kan vinna.
Tror nog mest på Allegro Brick, Apple Bottom Lindy och Ampino Å bakom min vinnare.
Avd3. Monte... Här har jag setat och kollat lite. Allora am, Sharp value och Flamingo verkar slå varandra lite då och då. Bästa ryttaren i hela loppet sitter bakom Sharp value. Men Mr turbo triss senast på Romme spöade favoriten och jag tror den kan göra det i gen. Låser loppet på dessa och tar inte med favoriten alls då jag tyckte den va klen senast.
Avd4. Frida Francaise får verkligen kuskpluss nu! Hästen ser ut att ha en bra grundkapasitet men inte riktigt klarat utav att få ut det. Jag tror Erik lyfter hästen tillräckligt mycket för att jag ska våga spika! 9% just nu!
Avd5. Endurance va en skönhet att se i sista kurvan senast. Lyste form och bara det inte blir allt för lågnt ned i kön i detta lopp så tror jag det blir en repris på det loppet. Favoriten söta syter finns det ju dock riska för att den blir släppt och får fuska bort loppet. Men litar inte alls på det 4åriga stoet som bara har gjort ett fåtal starter och blir favorit. Den fäller vi!
Avd6. Danne edel borde ju hamna bra på det från spår 7 i volt med Ohlsson. Hästen är överlägsen kapacitet i loppet. Men är allt för ofta som form slår klass!
Så här kan det vara bra att pilla i lite hästar med form, bästa spåret och spets hästen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Emeffeff (+5)
|