Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-02, 15:54   #37
timadolf

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2374
Standard

Tycker faktiskt du e helt ute och cyklar Robin!

OM Brasilien inte får in bollen bör de ha ca 57% bollinnehav och ett överspel e helt normalt. Faran med bollinnehav e OM Brasilien tar ledningen efter 10 minuter, då e spelet värdelöst. Jag e inget fan av bollinnehav eftersom det e lotto.
Man kan inte förutsäga Om/NÄR Brasilien tar ledningen.
Men tror man på 0-0 e bollinnehavet suveränt.
Robin du tror 0-0 och kryss, då e ju bolinnehavet ett jättebra spel även om Brasilien får in bollen i 70:e minuten kan de vinna bollinnehavet om de hade 60% innan.

Jag lirar ÖVER 10,5 skott på mål 2,00 Betsafe.
10bet har 1,57 och Nordicbet har 1,90 på ÖVER.
Självklart behöver jag lite mål för att täcka totalen, tycker det borde bli 2-3 mål i matchen och då har jag bra chans med överspelet.
Om det blir en tråkig match ligger jag illa till.
Jag tycker Hollands försvar har lite problem, däremot tycker jag inte om Robinho ALLS, här handlar det om Kaka!
Om det blir lite tråkigt hoppas jag många brassar, Robben, Sneijder och Kuyt skjuter mycket PÅ mål denna gång.
Jag åkte på Brasilien-Chile, men Holland kommer inte försöka spela in bollen som de kassa chilenarna, jag hoppas de skjuter massor.

Rio de janeiro

Tycker du e lite färgad i dina analyser, men samtidigt har Spanien och Brasilien ett grymt bollinnehav och klarar av det, Holland, Argentina och Tyskland har stabbigare försvar.
Faran med Brasilien e OM Robinho gör bort sig som senast med sitt dåliga spel kan han förstöra många anfall, men andra lag har stor respekt för Brasilien!
Sammanfattar man lite så har Brasilien vassare forwards och bättre defensiv, jag vill INTE att Brasilien vinner eftersom de vunnit 5 ggr men hjärnan säger brassarna.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat