Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-16, 19:36   #24
millekung

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1142
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Menvafan Visa inlägg
Tror du verkligen att Linderoth både kan och vill svara Erik håller det för ytterst osannolikt krävs nog en galopp för det ! Vad som dock känns ännu mer osannolikt är att Leif eriksson ska gå fram och trycka upp tempot utvändigt ska nog till en remarkabel personlighets förändring hos kusken om det ska hända !
Att han kan svara tror jag definitivt, men frågan är ju om han vill det såklart. Förmodligen inte, men jag funderade högt kan man väl säga, varför rycker han skorna? Blended har ju mer eller mindre garanterad rygg på Erik även med skor?

Sen är det väl ännu mer osannolikt att Eriksson skulle trycka på i dödens, men spår 8 och bfro på en häst som de vanligtvis bara drar skorna på när det vankas finaler på V75, och som är mer stark än speedig, får mig att fundera iaf.

Det är klart att det kan vara tokfel och att favoriten blir släppt och får bestämma helt i eget tempo, men jag garderar gärna en favorit med procent som påminner om Järvsöfaks eller Nuncio eller Bold Eagle om den kommer från ett stall utan form.
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat