Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-17, 22:12   #69
znipstern
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 427
Sharp$: 2003
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Kontaktat ATG, men vore bra om flera gjorde det
Jag mejlade kundsupport, delger konversationen nedan.

Hej!
Har med stigande irritation försökt följa era livesändningar på nätet på vardagskvällarna.
Sändningen hackar och fryser och är rent allmänt av så dålig kvalitét att det inte går att följa loppen.
Har provat med flertalet webbläsare (Explorer, Firefox samt Chrome).
Miljön för övrigt är en modern laptop och bredband via fiber (Bredbandsbolaget 100/10).
Övriga streamingtjänster funkar felfritt (HBO, Viaplay,SVT et cetera).

Gör jag nåt fel och i så fall vad?

/Micael

P.S: Ja, jag har rensat kakorna. D.S.


Svaret kom snabbt men jag är inte säker på att man brydde sig om att läsa hela frågeställningen....

Hej

Tack för ert mail. Vi beklagar verkligen att sändningen hackar för er.
Hur upplevs problemet? Och vad gjorde du vid tillfället?
Hade du fullskärm, pop-out eller liten video?
Vilken internetleverantör, operativsystem och webläsare har du?

Återkom även med användarnamn och en tidpunkt för problemet.

MED VÄNLIG HÄLSNING

ALEX

HANDLÄGGARE KUND- OCH OMBUDSSUPPORT
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat