Klagade på just detta hos ATG igår och fick detta tillbaka som svar.
I brist på rätt IT-kunnande, kanns det som.
Hej!
Vi har gjort en omstart i systemet för Live-strömmarna.
Om du fortfarande upplever problem, testa då att rensa historiken i din webbläsare:
Här kommer instruktioner på hur ni rensar cookies i olika webbläsare:
Internet explorer
Verktyg ”Kugghjulet”/ Internet Alternativ / Allmänt / Gå in på Ta bort vid Webbhistorik, Bocka för Temporära internetfiler samt Cookies klicka sedan på Ta bort.
Mozilla firefox:
”De tre strecken”/ Inställningar / Avancerat/ Nätverk/ Cachat webbinnehåll = Rensa nu + Nedkopplad lagning av webbinnehåll och användardata = Rensa nu.
Google Chrome:
Skiftnyckeln eller ”De tre strecken” / Verktyg / Ta bort Webbinformation / Markera följande: Rensa webbhistorik, Töm cashminnet, Ta bort cookies och andra webbplatsdata. Klicka därefter på Rensa webbhistorik. Snabbkommando Ctrl+Skift+Delete
MED VÄNLIG HÄLSNING
SOFIE
HANDLÄGGARE KUND- OCH OMBUDSSUPPORT
ATG SUPPORT
E-POST
[email protected]
TELEFON
020-53 50 00
BESÖK
HÄSTSPORTENS HUS
SOLVALLA
161 89 STOCKHOLM
ADRESS
161 89 STOCKHOLM