Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-19, 13:53   #117
znipstern
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 427
Sharp$: 2004
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Klagade på just detta hos ATG igår och fick detta tillbaka som svar.
I brist på rätt IT-kunnande, kanns det som.

Hej!

Vi har gjort en omstart i systemet för Live-strömmarna.
Om du fortfarande upplever problem, testa då att rensa historiken i din webbläsare:
Här kommer instruktioner på hur ni rensar cookies i olika webbläsare:
Internet explorer
Verktyg ”Kugghjulet”/ Internet Alternativ / Allmänt / Gå in på Ta bort vid Webbhistorik, Bocka för Temporära internetfiler samt Cookies klicka sedan på Ta bort.
Mozilla firefox:
”De tre strecken”/ Inställningar / Avancerat/ Nätverk/ Cachat webbinnehåll = Rensa nu + Nedkopplad lagning av webbinnehåll och användardata = Rensa nu.
Google Chrome:
Skiftnyckeln eller ”De tre strecken” / Verktyg / Ta bort Webbinformation / Markera följande: Rensa webbhistorik, Töm cashminnet, Ta bort cookies och andra webbplatsdata. Klicka därefter på Rensa webbhistorik. Snabbkommando Ctrl+Skift+Delete




MED VÄNLIG HÄLSNING
SOFIE
HANDLÄGGARE KUND- OCH OMBUDSSUPPORT
ATG SUPPORT
E-POST [email protected]
TELEFON
020-53 50 00
BESÖK
HÄSTSPORTENS HUS
SOLVALLA
161 89 STOCKHOLM
ADRESS
161 89 STOCKHOLM

Tömma cashminnet behöver man alltid om man ska spela på trav.
znipstern är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat