Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-19, 14:13   #120
putte64
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8423

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det där har de sagt sedan dag1.
När man säger att man redan gjort det i alla webläsare och det inte fungerar så har de inga andra förslag.
Ring varje dag, tills problemet är löst.

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Klagade på just detta hos ATG igår och fick detta tillbaka som svar.
I brist på rätt IT-kunnande, kanns det som.

Hej!

Vi har gjort en omstart i systemet för Live-strömmarna.
Om du fortfarande upplever problem, testa då att rensa historiken i din webbläsare:
Här kommer instruktioner på hur ni rensar cookies i olika webbläsare:
Internet explorer
Verktyg ”Kugghjulet”/ Internet Alternativ / Allmänt / Gå in på Ta bort vid Webbhistorik, Bocka för Temporära internetfiler samt Cookies klicka sedan på Ta bort.
Mozilla firefox:
”De tre strecken”/ Inställningar / Avancerat/ Nätverk/ Cachat webbinnehåll = Rensa nu + Nedkopplad lagning av webbinnehåll och användardata = Rensa nu.
Google Chrome:
Skiftnyckeln eller ”De tre strecken” / Verktyg / Ta bort Webbinformation / Markera följande: Rensa webbhistorik, Töm cashminnet, Ta bort cookies och andra webbplatsdata. Klicka därefter på Rensa webbhistorik. Snabbkommando Ctrl+Skift+Delete




MED VÄNLIG HÄLSNING
SOFIE
HANDLÄGGARE KUND- OCH OMBUDSSUPPORT
ATG SUPPORT
E-POST [email protected]
TELEFON
020-53 50 00
BESÖK
HÄSTSPORTENS HUS
SOLVALLA
161 89 STOCKHOLM
ADRESS
161 89 STOCKHOLM
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat