Dannero V4
Avd 1: Favoriter är lägesgynnade 1 Järvsö Magic samt 14 Fylking, båda blir Ahästar. Formkusken Janne Norberg kör 7 Theofacs, vidare megaskrällen 8 Högda Kvik 10 år

men tycks gilla distansen gick 31,5 den 30 januari som oplacerad. Hans Bergh kusk nu ..
Avd 2 : Kräver många streck i första hand 9 Sture Steel och 10 Zelda Gowan samt 12 Eminence boko som alla kan komma bra till från springbanden med bara 5 hästar på start.
Från startfållan lägger jag till 2 Robis Twiggy i Agruppen 5% som vann ett billigt lopp senast då från tillägg. Nu står hon start och jag gissar att hon får loppet och slår av dem till slut.
Avd 3 : 11 Blended Scotch (bra whiskyvariant) startar i stoeliten nästa helg på Valla och frågan är om de kämpar för livet eller bara gör en god insats typ sätta sig fast med krafter kvar kanske i rygg på ledaren 1 Fredrik Laday med stallform . 5 Ellis W Phedo blir tredjestrecket efter god insats vid 11 Blended Scotch vinnarlopp senast nu 6,6% ...
Avd 4: Här koppas jag och tror att 12 Bourne Identity 7,8% vinner. Han hade en bra formtopp för ett år sedan med tre raka bl a 10 mars på Östersund då jag hade en V4a enkelrad 50 ggr (1370 kronor) skor nu som då

. Men hängslen och livrem då 5 Morgan Atlas och Sören Lennartsson är glasklar på vinst samt 2 Baron Hornline och 11 Carja .
System

A 1 14 B 7 8
A 9 10 2 3 B 12 4 C 7 6
A 11 B 1 5
A 12 5 B 2 C 11
Min 2 A hästar max 1 C