Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-26, 15:48   #21
hoola
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 6 030
Sharp$: 53357
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Fan vad dålig Hibokongen är. Noll skalle. Skicka den till slakt.
Jag tycker att Ohlsson borde visat pisken för hästen såvida han inte hade slut i tömmarna.
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat