Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff
Jag gillar att det finns utrustningsdetaljer som fortfarande inte går att hitta i programmet. Just V75-spelarna har oftast stenkoll på nya ändringar, men det går fortfarande att hitta intressanta ändringar som flugit under spelarnas radar (särskilt på andra streckspel). Det man inte säga om balansändringar direkt. Cigor Coyote rankades upp på V5-spelet idag på vagnändringen för min del, även om det inte gjorde någon större skillnad för slutresultatet.
|
Jag fick med 6 av 7 vinnare när jag vid lunchtid idag tog med alla tänkbara på första ramen i jokersystemet. Missade bara vinnaren i kallblodsloppet. Hade jag lämnat in det matematiskt för ca 50000 kr hade det blivit 5 sexor och massor av femmor . Det har man ju inte möjlighet att göra utan enorm spelkassa. När sen hästar måste bort och det ska reduceras är man ändå totalt chanslös en sådan här omgång för Max 500 kr i insats. Blev tillslut 5 rätt på ramen men en c häst för mycket och totalt 4 rätt och 0 kr tllbaka. Det är väldigt mycket lättare att satsa på lättare spelformer om man vill öka chansen att gå plus med begränsad spelkassa.