Citat:
Ursprungligen postat av olle
Jag fick med 6 av 7 vinnare när jag vid lunchtid idag tog med alla tänkbara på första ramen i jokersystemet. Missade bara vinnaren i kallblodsloppet. Hade jag lämnat in det matematiskt för ca 50000 kr hade det blivit 5 sexor och massor av femmor . Det har man ju inte möjlighet att göra utan enorm spelkassa. När sen hästar måste bort och det ska reduceras är man ändå totalt chanslös en sådan här omgång för Max 500 kr i insats. Blev tillslut 5 rätt på ramen men en c häst för mycket och totalt 4 rätt och 0 kr tllbaka. Det är väldigt mycket lättare att satsa på lättare spelformer om man vill öka chansen att gå plus med begränsad spelkassa.
|
Jag har begränsad tid för travet pga att jag jobbar heltid. Om jag tycker en kvällsomgång på vardagarna är intressant läser jag oftast på några timmar kvällen innan. Sen är jag hemma vid 18 tiden. Då hade det varit en enorm fördel om det funnits information om förändringar i huvudlag och vagnar på kvällens hästar att gå igenom. Nu finns det inte och därmed är det omöjligt att få en helhetsbild av det. Man kan få en del via kvällens ATG live och intervjuer men långt ifrån en komplett bild. Det värsta som då finns är när någon häst skrällvinner med bike ffg utan att man haft rimlig möjlighet att få reda på den ändringen innan loppet.