Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-27, 22:48   #282
Wolfman

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2245
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Att inte spela V75 är inte det samma som att inte spela. Trodde du visste att det fanns mängder av andra spelformer en lördag på V75 banan. Skillnaden är att det är på V75 du kan vinna de riktigt stora pengarna och sett till var pengarna omsätts är det just det som lockar de flesta till det spelet. Jag spelar V75 numera Max 10 ggr per år, men det är inte mer än Max 10 lördagar som jag inte hittar något intressant spel alls. Sen kan man ju tyvärr ofta genom att läsa på komma fram till att inte spela med. Jag har väl hållit på för länge med travspel och blivit så dum att jag inte inser att varenda V75 omgång som körs ca 70 ggr om året är hyperintressant spelmässigt för det är ju där den stora majoriteten av ATGs omsättning på 13 miljarder kr om året sker.
OK. Ett inställt gig är också ett gig, man kan inte få upp bokföringen till max vid alla tillfällen. Din fetish "V75" kvarstår dock exempellöst, med den falliska förhoppningen om att dumskallarna (kukhuvudena) fortsätter damma in miljarder kronor om året utan att ens klaga på utrustningsförändringar. Dessa fattiga proletärer som inte ens kan läsa ett travprogram till att börja med.

Jag spelar V75 numera Max 10 ggr per år, men det är inte mer än Max 10 lördagar som jag inte hittar något intressant spel alls
Detta låter ju lite som Franz Kafka på speed, med negationers negationer och upprepad reklam för en hamburgerkedja.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SH (+50)
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat