Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-29, 12:41   #1310
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Hur kan du då förklara att det funkat klockrent för mig och de flesta jag känner? Tror inte dom har ett tekniskt problem som endast påverkar vissa av deras kunder och det är samma kunder hela tiden?

EDIT: och om så vore fallet så skulle jag lätt logga in och testa nån av deras konton (om nån vill testa) och se om det fungerar för mig, för om det är på konto basis problemet är så skulle det ju inte fungera hos mig på ett "trasigt" konto
Jag har inte heller haft så värst mycket problem tidigare, men nu funkar det jävligt illa sen några veckor tillbaka. Både hemma och jobbet. Olika datorer, olika nätverk samma konto dock. Från början hade jag problem med streamingen på mobilen, men efter några klagomål till ATG så fixade de problemet (tog några veckor). Nu har samma problem dykt upp via datorn istället?! Vad fan håller de på med?
  Ge poäng Svara med citat