Är det någon annan som har spelbudget på ATG.se som har upptäckt att den inte fungerar som den ska?
Jag har spelbudget som förnyas 22:a varje månad och har att jag ska kunna spela upp 900 i månaden (+ 300 på min makes konto

) men under förra budgetperioden (22 feb - 21 mars) upptäckte jag att helt plötsligt ökade tillgänglig spelbudget med vinster vilket den inte ska göra, ett tag var tillgänglig spelbudget på min makes konto 360 spänn trots en maxbudget på 300. Jag vet inte om det kan ha samband med uppdateringen på Tillsammans-sidan som släpptes samma dag som min budget förnyades, 22 februari men jag har under perioden enbart fått vinster från tillsammans-spel så vet inte om spelbudgeten även ökar från vinster på atg.se
Jag har försökt skriva till ATG.se flera gånger men får bara massa puckade svar
Jag skrev till dem första gången samma dag min budget förnyades 22 mars (eftersom jag inte ville riskera att säga till mitt i budgetperioden när jag hade spelat upp lite av "bonus-pengarna" för att vara säker på att kunna spela i mina tillsammans-lag budgetperioden ut) och då fick jag först ett svar "era spelbudgetar har aktiverats idag och den kan inte sänkas bla bla bla..." och idag fick jag ett nytt svar efter att ha skickat med screenshots som visar hur mitt kvarvarande spelbudgetsbelopp att spela för ökar efter insättning av vinster och svaret sa bara "du kan spela för vinster men inte för mer än totalt 900 per månad..."
Jag svarade naturligtvis igen att jag visst kan spela för mer, det är det som inte fungerar. Enligt ATG.se står detta om spelbudget (och så har den fungerat klockrent fram till förra budgetperioden):
Citat:
|
Med Spelbudget kan du bestämma en maxgräns för hur mycket pengar du ska kunna spela för hos ATG varje månad. Om du t.ex. sätter 500 kronor som maxgräns kan du bara spela för 500 kronor den månaden, även om du skulle vinna pengar. Om du vill ha möjligheten att spela för dina vinstpengar bör du välja Insättningsbudget istället.
|
Jag undrar därför om någon annan har märkt av samma fel för jag orkar inte med att förklara för ATG-supporten mer