Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-30, 14:01   #48
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Dagens bästa spikar:

7 Nuncio var omgångens lås med Shaq Is Back - efter strykning bästa spiken!

9 Daddy´s First om barfotabalans lär ju vara stenklar! Oj vad tankad den var sist!

7 Närbyjänta i ett kallblodslopp som kräver en eller så kan man lika gärna ta alla. Närbyjänta har värmt bra och varit i toppform länge nu. Jättebra sist och 20 meter före gänget på linje sist! Några uppåtförändringar i balans och här finns värdet! 10% just nu! Perfekt spik!

Dagens bästa skrällar:

8 Gypsy Brodda som Walmann smygvarnat många gånger för nu. Tråkigt läge men hästen är ett dolt formkort som dessutom har en rejäl speed i sig. Till 5% är den gjuten på mitt system.

7 Filuren till 5% köper jag DIREKT! Tungt formkort som är med dom vid minsta klaff! Kaj Widell är en vaken kusk till skillnad från andra likvärdiga kuskar i samma "segment" (ålder, rutin etc.) som H-O Sundberg, Kontio, Jansson, Ingves!

5 Amor Winner är kanske dagens bästa värde alla kategorier!? 7% är fan i mig inte klokt! Stig H, läge, form, klass, tyngd och rutin! Vad mer begär fyllona??

Där har ni en Harry Boy gott folk! Fyll i spikarna! Fyll i skrällarna och öppna upp för att fylla på... :-)
Tyvärr så säger de att Daddy's inte ska gå barfota runt om, så frågan är hur de har tänkt göra.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat