Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-04, 15:42   #1
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

[4/7] Seattle Mariners @ Detroit Tigers [19:05]


Har nu som ni kanske märkt plockat bort WD's spel från mitt spreadsheet efter lite bollande fram och tillbaka. Kom fram till att ni kan få tag i WD's spel ändå via SP-forumet. Med de två borta har jag gått 6-2 och 14u+ sen starten av vinstmaskin #2. Dagens (förmodligen) enda spel:

Ogiltigt spel-ID: 31135



Lee är med största sannolik på gång bort från de just nu usla Mariners eftersom hans tradevärde är på sin högsta nivå just nu, men tills dess försöker Mariners att krama ut de sista vinsterna från honom för att minimera skadan på deras fiaskosäsong. Lee skiter egentligen vilket lag han pitchar i, men vart han än går gör han det bra; de senaste tre starterna har han en ERA på 1.33 och den högsta strikeout/walk ration i MLB. Ikväll är det dags för honom att ta an Tigers i Detroit som ställer upp med Bonderman på mounden. Ingen av dessa pitchers har haft bra matcher mot respektive motstånd det senaste, men jag tycker det är större chans att Lee får ordning på det än Bonderman. Om nu bara Mariners kan få upp 3-4 runs, vilket inte ska vara en omöjlighet mot Bonderman, borde Lee kunna klara av resten. Helt klart värt att prova!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat