Visa ett inlägg
Gammal 2016-04-09, 13:00   #56
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeanpier007 Visa inlägg
ok med vem ska man gardera istället tack?
Är ärligt talat lite dåligt påläst i loppet, men kan konstatera att det har en skrällprofil med orutinerade ston som alla är hyggliga men utan att vara några kanoner. Skulle jag ta en så vore det favoriten 1, även om den också bara är 4 år och faktiskt har minst antal starter innanför västen av alla. Kombinationen kusk/tränare är bland de allra bästa i loppet och hästen var fin i comebacken den här säsongen och är väldigt trolig spetsvinnare. Kan bli ett mycket tråkigt lopp det här som så många andra stolopp med en betrodd häst i spets.

Vid gardering skulle jag nog ta med precis allihopa faktiskt. Alla de där 0 och 1-procentarna stämmer väldigt illa med hur jämnt det är bakom de bästa i sådana här lopp. Alla utom Berghs och Untersteiners (seg ut) är spelvärda i det här loppet som jag ser det.

Ska jag lyfta fram några så är det 4,5,7 som har hyggliga spår för att hamna bra till och helt enkelt är bra "ekipage" med form.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat