Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-04, 19:25   #66
Kattbert
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Vm börjar gå mot sitt slut och eftersom det också varit tunnsått med matcher den senaste tiden så har jag fyllt på med superettan, veikkausliiga och tippeligan. Och genast börjar man känna igen sig. Jag har spelat totalt 8 matcher ur de serierna den senaste veckan och resultatet är 2-5 och 1 push.

De här skräpserierna följer ingen logik alls förutom att det skiter sig mest hela tiden. Man gör en seriös utvärdering och söker det mest sannolika som också är oddsmässigt fördelaktigt. Tre av mina felspel har till och med varit dubbelchanser, medeloddset under 2 och ändå 70% fel. Vm har varit en ekonomisk framgång men det dröjer inte länge förrän skitligorna drar ner resultatet i dyn igen

Det verkar som om receptet skulle kunna vara att utvärdera så objektivt och grundligt man bara kan och sök efter det som är ett bra spel på det sättet att det motsatta spelet åtminstone ser helt horribelt ut. Gör sen det mest korkade spelet och resultatet blir förmodligen bättre.

Någon som har några synpunkter på hur man spelar dessa serier?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat