Visa ett inlägg
Gammal 2016-04-16, 14:42   #108
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg
Har varit inne på att spika Wollafur i avd 2 ända sen jag såg startlistorna med tanke på prestationen senast då Örjan gjorde allt i sin makt för att inte vinna loppet men kusen nästan hann fram ändå.

Läste i tidigare inlägg att det gjorts en del ändringar som skulle inverka negativt och såg då på atg att Wollafur skulle gå med skor samt att Bergh kör istället.
Dessutom Total Value struken som ev. skulle kunna ställa till det lite för favoriten, men samtidigt får ju Wollafur lite bättre svängrum i starten i och med det.
Skorna på innebär en försämring men personligen tycker jag att bytet till Bergh är en kuskförstärkning(både jämfört med Örjan och Jorma), då lär ju hästen få chansen i tid i alla fall, men jag avstod från att spika.

Kollade nyss igen ang skoinformationen och då är det ändrat till barfota runt om.... blir snurrig alltså.
Barfota runt om som senast. Men inte helstängt huvudlag och inte jänkarvagn som senast. Det är senaste infon. Skor och vagnförändringar syns ju som bekant inte i spelbolagets info.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bluesmith66 (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat