Mina tankar efter egen (vinstchansbedömning):
avd1. Jag trodde jag värderade under spelarna när jag satte 40 % på bravo navaronne..21 % bara. har tränare sagt att det är stor galopprisk lr något negativt... både 1 o 6 väldigt streckvärda.
avd2. Fjord jerven spikvärd (50%) då jag tänker att han tar ledningen, Art kjarvald (15%)spelvärd också och vinner säkert om det blir körning mellan 1 o 2.
Avd3. Bergh lär ge körorder på ed you så tror inte rocky sitter ifred därför tror jag mest på Nahar och Venkatesh som jag bedömmer likvärdigt på 30 %, venka kan vara spik om man räknar med att det löser sig från spåret.
avd4. i avd 4 kanske jag undervärderat calle ladays chanser (9%), ser inte i raden vrf han ska sticka ut. Mellby dealer på pricken 17 %, samtidigt många mer streckvärda där 2,7,8,9,12 är mest göttiga
avd5. 75% på Propulsion (55%) spår 7 o lång distans.. risken är att propulsion har för stor respekt med sig, de värsta motståndarna kanske har sämre spår, navigator sib som var nära fredericus sist o usain swing som slog bla nahar o support justice i guld sist som 3a.
avd6. Volstead satte jag 35% på har 43 så det e okej, jag får en känsla att han kan ge sig från ledningen efter någon tryckare trots att han e så stark. Daley lovin (30%) Michelangelo (15%) o explosive de vie (7 %)
avd7. Bara 19% på Reorder o Bottnas, jag satte 25 och tillsammans med 2an täcker de 60% som min bedömning också.
Mina mest spelvärda :
Bravo Navaronne
Fjord Jerven, Art Kjarvald
Nahar
Coal Trader, Reggae Hall, Hot Pride, Viola, Morelight
Navigator Sib, Usain Swing
Daley Lovin, Explosive de vie
Reorder, Bottnas Commandeur
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: asgaya3141 (+2)
|