Visa ett inlägg
Gammal 2016-04-27, 14:14   #29
karpafan
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 331
Sharp$: 3020
Standard

Jag fick detta mail idag,det lyfter såklart upp bolaget till och vara lite mer seriöst i mina ögon!

Hej XXXXX,

Jag heter Nico och jobbar som Support Manager för OddsAutomaten.


Jag har kollat på ditt ärende och uppfattat att du varit lite missnöjd med uttagsprocessen och när det kommer till verifiering av konto.

Jag vill först och främst beklaga att det blev krångligt med verifieringen utav ditt konto. Varför vi behöver denna verifiering är för att hålla oss till reglerna inom vår casinolicens, alla kunder måste vid en viss tidpunkt bli verifierade för att vi ska kunna godkänna uttag från det kontot, och beroende på insättningsmetod så kan det behövas flera dokument.


Beklagar dock att det blev struligt för dig, vi vill naturligtvis att du ska vara nöjd hos oss så jag har tagit tillfället i akt att ge dig en liten kompensation.

Jag har krediterat ditt konto med 500 SEK i en bonus som behövs omsättas 8 gånger på sporten. Minimum oddset är 2 eller högre för att omsättningen ska gälla.

Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.

Passar på att önska dig en fortsatt trevlig dag.
Med vänlig hälsning,
Nico
Customer Service Manager
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat