Visa ett inlägg
Gammal 2016-04-29, 22:10   #71
tvablaa

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7302
Standard

Intressant omgång det här och känns mer eller mindre omöjligt. Några tankar efter lite plugg:
1: Känns som det borde räcka långt med 2,4 men 4 är första streck för mig. Bakom dem känns alla aktuella men 10,12 mest intressanta som skrällar.
2: Mkt surr om 9 som är tidig. Men hur ofta vinner kusken på V75. 4 förstastreck för mig. 1 är tokskrällen.
3: Tror 14 vinner 8 ggr av 10 och solklart förstastreck. Men 15 var grym senast och känns spelvärd. Så även 6 om den går optimalt. Möjligen åker favoriten med också.
4: Ingen verkar tro att det går utanför 7,9,10. Av dem känns 9 tydlig som etta med stort kuskplus. Letar man utanför topptrion kanske 1 kan överraska från bra läge.
5: Jättekonstig favorit även om hästen är fin. Men står tufft väldigt tufft inne och har vinglat på slutet av loppen. Jag tror 7,8 är bästa hästarna men lägena ställer till det. Chansar ev. med dessa två, annars blir det stor gardering.
6: Känns eg. som alla utom 10 kan vinna. Kanske inte 7 heller med den kusken. Men är förvånad över hur lite det pratas om Mosaique Face och min tidiga tanke är att spika den.
7: Tråkigt då jag inte tror favoriten är så bra men det finns risk att den rinner undan ändå. För vem ska trycka? Intressant att en tipstjänsterna spikar 4. Den kommer nog med på det. 9,10 är nog bästa hästarna. Men vill också ha med 1 från perfekt smygläge. Svårt lopp.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat