Visa ett inlägg
Gammal 2016-04-29, 23:22   #80
mocka

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OskarSvanberg Visa inlägg
Underlagen skiljer sig från gång till gång, precis som jag skrev i meddelandet till dig. Vi kan inte veta alla gånger helt enkelt.
Nu var det ett svar på korpos kommentar Naharväder jag skrev nyss, men vi måste väl få göra det som är bäst för hästen?
Om underlaget blir sådant att hästen går bättre med skor ska jag då välja att förlora för att några spelare då är nöjda för att de lever i villfarelsen att jag då försökt vinna?

Att hela skolådan åker med är inte så konstigt eftersom det är den man använder när man skor. Jag vet inte hur jag kan ge dig rakare besked än att jag kommer köra optimalt. Vad som är optimalt kan jag inte ta ställning till förrän typ lopp 3, och då får jag helt enkelt gissa, för jag hinner inte sko annars till lopp 7.

Om jag tror chansen ökar om jag lägger en massa tid och energi på att sko om så gör jag det. Hade jag inte haft tid till det hade vinstchansen varit mindre, då hade han fått gå barfota även om det inte var optimalt.

Som sagt så dög det att ha skor bak i harpers.
Väl rutet Oskar!!! Du väljer att ge av den lilla fritid du har och det är otroligt stort! Tänk om någon av de tränare med jättestall kunde göra likadant någon endaste gång. Tala med de som älskar sporten och som lägger en massa slantar på densamma. De stora stallen har ju till och med talespersoner för stallen.

Det känns inte schysst att hoppa på en mindre tränare som väljer att dela med sig av tips och info gratis när det finns storstall där man i princip alltid mörkar för vanliga spelare och säljer den korrekta infon till storspelare. Alla vet vilka som menas.

All heder åt dig Oskar och lycka till med Henna imorgon!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat