Citat:
Ursprungligen postat av OskarSvanberg
Min fru är inte lika imponerad
Blir lite för mycket.
Men jag brinner för sporten och det är viktigt för mig att ni förstår hur det funkar. Tror det ökar intresset och det är ett måste för att vi ska överleva.
Tyvärr har det här med utrustning tagit över helt. Vilket är väldigt tråkigt.
Det beror på att de som får/tar betalt för att promota spel i regel inte kan nåt alls egentligen. Men att skrika jänkarvagn och barfota är saker man kan ta på.
Jag skulle önska att mer fokus lades på hästen. Visste ni att det fanns jänkarvagn som gjorde lika stor skillnad långt innan den här varianten kom? Bara ingen som pratade om den då...
|
Hej!
Är imponerad av den tid du lägger på detta forum Oskar för att lära folk bakom kulliserna om travsport. Många tror dom kan allt och har rätt och ställa krav osv. Inte ofta jag blir imponerad av människor men du har lyckats imponera på mig. För mig som person ska jag ha en häst i träning hos ngn kusk så måste det vara en engagerad person. Just detta är DU!!!!
Så har du ngn höst till salu nu eller är du intresserad att köpa in 2-3 åt mig på auktion?
Kan tänka mig 2-3 1åringar samt en bra och då menar jag riktigt bra starthäst/
Ekonomiska är ej avgörande utan försöker köpa dom bästa vad det än kostar. Är trött på direkt reklam mm som ägare.. Till starthäst vill jag vi köper en bra eller rättare sagt topp gulddiviisionare.
Du kan kontakta mg här på sharps alt på 0724-243535
Mvh
Frasse77