Citat:
Ursprungligen postat av doob
Nej, nej, nej.... Det loppet vinner Heiskanen med Fridericus....
Varför? För att klappträt Persson tror han sitter bakom vinnaren (KRAFTIGT uppskruten av alla betaltjänster) och ser till att Goop får svettig väg fram...
Vem gottar sig i kön när dom spränger ljudvallen? Vem svepte packet i Norge trots SUPERKNACKIGT trav och en slutstöt som sattes in ungefär när oskulden borde ha dragit ut?
Heiskanen i sista är KLAR förstahäst!
Det är min "Saida-variant".... Tar med både 4 och 6 utifall att Persson släpper till Goop för då blir alla tre aktuella...
Heiskanen solklar DD och V5-spik dock...
Min raka DD blir TUNG på 2-10... Att tro på att O.T.P ska kunna svara ut Sugarlight är som att tro på tomten... Veckans andra stora "hittepå".... GLÖM!
O.T.P´s "magiska 11-jobb" må vara "Världsklass" i Dalarna men det runkar Sugarlight runt i sömnen... Folk är fulla...
DET ÄR KLASSKILLNAD!!! PUNKT!!
|
Lol, vi är alla fulla! Är från Dalarna själv men tar inte åt mig. Älskar Strömberg som gör slantar av ingenting, trots de trötta ök han tränar-
Han är fan i mig skickligare än självaste Colgate och det säger en hel del.
Persson kan ju svara och dö men fattar ju att open stretch är rätt så schysst. Fridericus är en minst lika bra häst som Goops men Heiskanen från bakspår luktar alltid skunk. Han vet inte när han ska gå och det blir ofta fel för Veijo. Next är en grym löphäst som alltid gör sitt och som har en ruggig skalle. Går det att köra barfota runt om så är han stenklar.