...kul omgång, verkligen. Högoktanig travsport!
Sir R, dunderavslutning senast. Jo, jo, men jag måste ta omtag på
1 Kemas Magic. Luktar spetschans här väl? Jag gillar grundklassen på den här pållen. Givet streck för min del.
Klass II:
6 Sevilla står för helgjutna insatser alltid. Ej någon sköntravare, men bär på stora resurser. Jag plitar ner ett streck. Saknar maxfarten för att kunna hamna helt i topp med det taskiga travet?
Flera hästar som osar klass i löpet.
Även Ludde erkänner att Björn är överlägsen, när det kommer till att få ut maximal fart och prestation av en häst som visar tveksam(
förlorad moral passar nog bättre på denna individ!) moral? Han är inte dum, Ludde. Jag avstår ändå.
Jovisst är Örjan lika överlägsen på att gjuta nytt mod i hästar. Han kanske vinner loppet med en häst i knallform?
Nä, jag är mer rädd för Berghs häst än Luddes, vad gäller "tanks" i loppet. Det blir till att måla på eller spika
1 Treasure Kronos. Open Stretch och slut för Christoffer?
Spikar nog
2 Shogun D.K. i avd 6.
Spets och slut. Äntligen bra spår och kort distans känns bra.
Hästen tappade lite över upploppet vid 5:e-platsen näst senast. En varningsklocka? Det bortser jag ifrån den här gången.
Tillägg:
Tveksamt om hästen håller spets, men jag tror den som tar tidig spets släpper och vill ha rygg på just Shogun. Vi får se.
Guld känns svårt.