Visa ett inlägg
Gammal 2016-05-12, 00:31   #426
dellgren
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Hittat två spel inför morgondagens andra semifinal och det är att Belgien ska missa att gå vidare till final samt att Slovenien ska ta sig förbi gallringen och nå final.

Tittar vi på de "givna" finalisterna hittar vi Australien och Ukraina i först hand följt av ett koppel bestående av bland annat Lettland, Serbien, Israel, Bulgarien och Litauen. Men det är tre platser till som ska tillsättas!

2016-05-12 21:00Semifinal 2 - StockholmNation Att Gå Vidare Till Final vs Belgien Nej FT 1 9.000


Ja, jag vet att de går ut sist i semifinalen vilket brukar vara gynnsamt och det är inte så ofta som just det startnumret missar avancemanget. Men det är ju en så fruktansvärt dålig låt!

Värt att notera är att de främsta vännerna genom tiderna, Holland och Frankrike, inte röstar i denna semifinal.

Får jag då otroliga 9 gånger pengarna på att de missar semin kan jag inte avstå en liten slant!

2016-05-12 21:00Semifinal 2 - StockholmNation Att Gå Vidare Till Final vs Slovenien Ja FT 1 5.930


Även denna är lite av en chansning, därav den låga insatsen. Men det är en trallvänlig och enkel låt som Slovenien skickar i år och helt chanslös att komma bland de 10 till final tycker jag inte att den är.

Relativt ok grupp rent röstningsmässigt då vi hittar Serbien och Makedonien i samma semifinal. Utöver det även Albanien och Bulgarien och grannen Italien.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat