Visa ett inlägg
Gammal 2016-05-13, 07:52   #24
Speedyearl

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Tvärtom! Det gör det desto enklare att bena ut. Al Dente kanske kan ställa till det för Arazi och Hillustrious i jakten efter spets men har ju inget med segerstriden att göra. Den fege streckar 8 och 11 för att vara säker på att överleva till nästa lopp men visst är det toppchans för OTP!

Nahar är fjärdehandare och streckad på hela 14%! Jag fattar ingenting men hoppas verkligen att folk fortsätter att strecka den totalt chanslösa pållen.

Trodde att Copimade och Nosy Face skulle dra fler streck på sig än hittills och ligger de så här lågt i procenten så är de ju hyperintressanta från perfekta lägen. En felfri Copimade kan ju en hel del för den här låga klassen. Urstark pålle som jag gärna sett OJ på istället för Jörgen.

Örjan med In Toto Sund från fint läge är streckad på 6%!?

Alkalizer Am med Erik i jollen har två lopp i kroppen efter vila och var senast fin tvåa efter Propulsion. Den är streckad på 13% just nu. Kommer att få fin draghjälp.
Al Dente tar knappast en längd på Arazi eller Hillustrious...När de springer en 10 tid där framme så har jag svårt att se att det skulle vara en "toppchans" för OTP! Alltid denna övertro på denna häst....fast jag är ju som sagt inget fan av den så jag kanske är överkritisk?!

Egentligen ligger vägen till spets öppen och det blir en enkel seger?

Hoppas OTP blir streckad på 50%.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat