Citat:
Ursprungligen postat av Xavier
Lilla lilla Maja,
Du måste lära dig skillnad på att var dålig och opålitlig. Kan inte minnas att jag använt ordet dålig i samband med rekar.
Däremot efter att ha granskat ditt sheet inledningsvis har jag hittat flera vinnar-rekar som lagts in EFTER spelstopp. OK, låt det gå OM du börjar posta ALLA dina påstådda spel i förväg HÄR på Sharps. Att påstå att ditt sheet med rekar postas pregame på videoblogg, podcast eller annan social media än HÄR på SHARPS skapar enbart förvirring och långsökt trovärdighet.
Det har varit min poäng från början, vilket också många har uppfattat. Detta trots dina försök att istället rikta fokus till din sidoverksamhet.
När du postar ALLA dina rekar pregame på Sharps får du min respekt. Mycket enkelt eller hur? Så sluta använda detta forum till promotion för din hobbyverksamhet. Särskilt som det aldrig kan vara trovärdig en SHARPS medlem när denne börjar göra reklam för samarbetande spelbolag.
|
Haha. Snygg härskarteknik att börja med "lilla lilla"
Alla spel är skickade till Lunkan innan spelstopp. Dock jobbar han mycket och för in spelen när han har tid. Jag gav dig chansen att göra shettet få hade du haft alla spelen innan spelstopp Så bara att erkänna att du hade fel. Vilket nästan känns bättre än alla vinster under våren .