Visa ett inlägg
Gammal 2016-05-18, 22:47   #128
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Var den hamnar positionsmässigt är helt ointressant i nuläget. Jag menar att Ekipaget är tillräckligt bra och ska va med i elitloppet.
Nja det är väl inte ointressant, en icke startsnabb häst har ju mycket mindre där att göra än en snabb. Men RF är ju riktigt vass iväg så det talar ju helt klart för start! En sådan som Food Money hade jag inte tyckt varit värd en inbjudan om den inte var vass bakom bilen t ex men nu tycker jag den också eventuellt kan vara värd en biljett i och med att den är det.

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Klart som fan att RF hör hemma i Elitloppet. Kvinnlig kusk, vann försök förra året, gör det bra idag. HAde dock varit skoj att se om Västerbo hade stått på benen.
Kvinnlig kusk eller inte spelar väl dock ingen roll. Eller ja, ska inte spela roll men det gör det nog i praktiken. Hade det varit en svart kvinnlig kusk vore nog Myron framme i vinnarcirkeln direkt för att inte riskera att bli påhoppad för någon latent rasism. Tyvärr hade det väl varit omöjligt att ta sig så långt för Tillman om hon inte varit vit, det där slår fel på alla sätt. Väldigt off topic blev det nu för övrigt, ni får ursäkta mig.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat