Visa ett inlägg
Gammal 2016-05-20, 10:41   #48
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det är ju dock också lite skillnad på hur mycket vinster som ligger i potten. På danneros breddlopps V5a med 100 tkr i omsättning finns det 70 tkr att spela om. I potten en jackpot V75a runt 1000 ggr så mycket (70 mkr).

För mig är startlistorna de viktigaste. Hellre en icke jackpot V75a som man får spelmässig feeling för än en dubbel jackpot V75a som man har noll feeling för spelmässigt.
Självklart är det så. Man måste ha feeling för vissa hästar (typ nästagångare) för att det över huvud taget ska resultera i ett vettigt system, gärna också för någon som INTE är streckfavorit och kunna bygga vidare på systemet. Men så kommer vi till det där om all s.k. information om hästarna som jag tycker är den stora fällan. Många spelare sväljer allt vad som skrivs när man vet att inte ens hälften stämmer

Raffe sa ju att V75 är världens svåraste spel och så är det nog med tanke på att det är sju lopp att strecka. Därför är en V5;a på Dannero, gärna breddlopp, mycket mera överkomligt. Att vinna miljoner är för mig bara en dröm som är svår att infria eftersom man förutom kunskaper måste ha en himla tur i flera lopp. Och turen kan man som bekant inte påverka.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat