Visa ett inlägg
Gammal 2016-05-20, 10:58   #49
putte64

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Har för mig att medelutdelningen på V75 nu kommit ner mot svaga 25000, så det är inte världens bästa spel längre.
Helt rätt att värdera omgångarna, och självklart att inte göra som galna Svensson.

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Självklart är det så. Man måste ha feeling för vissa hästar (typ nästagångare) för att det över huvud taget ska resultera i ett vettigt system, gärna också för någon som INTE är streckfavorit och kunna bygga vidare på systemet. Men så kommer vi till det där om all s.k. information om hästarna som jag tycker är den stora fällan. Många spelare sväljer allt vad som skrivs när man vet att inte ens hälften stämmer

Raffe sa ju att V75 är världens svåraste spel och så är det nog med tanke på att det är sju lopp att strecka. Därför är en V5;a på Dannero, gärna breddlopp, mycket mera överkomligt. Att vinna miljoner är för mig bara en dröm som är svår att infria eftersom man förutom kunskaper måste ha en himla tur i flera lopp. Och turen kan man som bekant inte påverka.